کد مطلب:314154 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:190

خطوط فاصل میان آجرها در پرتو آن ظاهر شد
8. كرامت سوم: در مأتم العباس مذكور ضریح كوچكی یك متر در یك مترمربع ساخته و آن را به دیوار نصب كرده اند. كه مردم و واردین با نگاه به آن، به یاد ضریح مقدس آقا اباالفضل العباس علیه السلام می افتند، و گاهی هم با دست زدن به آن تبرك می جویند.

در روز 7 محرم الحرام، پس از اتمام منبر و شروع مراسم سینه زنی، یك مرتبه تمام كسانی كه در داخل مأتم العباس حضور داشتند، با چشمان خود مشاهده كردند كه یك نور قرمزرنگ بسیار قوی، روی دیوار نمایان شد، و همچنین روی آن ضریح كوچك نیز كه بر دیوار نصب شده قبه ای نورانی ظاهر گشت، كه ضریح كاملا در تحت آن قبه قرار گرفت. نور قرمزرنگ روی دیوار، به قدری قوی و شدید بود كه با وجود آنكه ظهور آن در روز بود نه در شب، مقدار آجرها و خطوط فاصل میان آجرها در پرتو آن ظاهر شد.

درخور ذكر است كه روز آجرها به اندازه ی یك سانت سیمان وجود دارد، و پس



[ صفحه 583]



از آن هم ملون به دو رنگ شده است: اول سفید، بعد سیاه؛ و معقول نیست كه از لابلای همه ی اینها آجرها ظهور و بروز كند. البته از این صحنه كلا فیلمبرداری شد و فیلم آن در خابوره موجود و به جاهای دیگر نیز برده شده است.

یادآوری می شود كه، هنگام ظهور این نور عجیب و تابیدن به آن دیوار، همه ی كسانی كه حاضر بودند دستمالها و لباسها و پارچه های خود را به آن موضع نور محیرالعقول می مالیدند و متبرك می كردند.

هرم لبهای تو، یك صحرا عطش



قطره ی اشك تو، یك دریا عطش

هرم لبهای تو، یك صحرا عطش



در نگاه گرم تو، حس می شود

یك جهان ایثار، یك دنیا عطش



تا نبینی عاشقان را تشنه كام

آمدی دریای غیرت! با عطش



تشنه بیرون آمدی تا از فرات

با تو دارد آب هم حتی، عطش!



تا كویر خشك لبهای تو دید

سوخت چون خورشید، سر تا پا عطش



بی تو در میخانه، خم می شكست

علقمه: شد بزم غم، سقا: عطش



بعد تو، روح بلند عاطفه

قطره قطره آب می شد، با عطش